?

Log in

TRUE LOVE [entries|friends|calendar]
daniela



Image hosted by Photobucket.com
Refresh
Userinfo
Add me

Image hosted by Photobucket.com
hey loves. well most of you should know me but for those of who you dont, i'm daniela. 14 years old. sophomore at lourdes. i <33 to party, go out, go to the movies, go out with my friends,shop,dance u know just the usual girl stuff. am a very LOUD person, lol. am very nice to be with too. well anything else you guys might wanna know, IM me or comment. dont be shy <33


Image hosted by Photobucket.com
IM me

Image hosted by Photobucket.com
movies, music, the OC, one tree hill, summerland, ashlee simpson, a&f, american eagle, hollister, purses, all the normal stuff



Image hosted by Photobucket.com
"Blue; Paris Hilton"
by: _inkpen













[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

heey strangers [02 Jun 2005|11:08am]
[ mood | crazy ]

heey loves. wuts up!! wow LONG time since i've written in here! been busy, u know :) lol well lets see, summer started last week. its been pretty good so far. am like suuper black from the beach and the pool and all that shaaz... today is the Round2 shiit but i dont know if am able to go yet because first of all, i dont have a ride and second of all my face is peeling like a mother fucXer :\ but i dont know i really wanna go so am gonna try to. well i changed my layout ONCE again lol comment and let me know wat u guys think.. boys - let's stay off that subject. lol well my loves i gotta go. comment hoes !

,
daniela

p.s. SUMMER *05 , its gonna be HOT :)

3 That's Hot

[11 May 2005|04:36pm]
[ mood | thoughtful ]

hey guys well i have a feeling this is gonna be a long post so i guess get ready to read.. things have been so messed up, i lost my best friend. we got into a silly arguement and because of BOTH of us being full of pride, neither of us decided to talk about it and i guess we both eventually 'gave up'. honestly, i've been telling everyone i hate her and everything but i cant hate that girl, there were things that bothered me about her before but like I said, we'd be friends through THICK and thin, and i broke that promise because she was the closest thing i had to a sister and as soon as she made a little mistake, i gave up on our friendship. i keep saying everyone was right about everything and maybe they were, if they were judging their own friends, but they're not, they're judging MY BEST FRIEND, and honestly to me, they're not right. me and her went through a lot of problems, through a lot of hatred, to have to end our friendship over a silly thing like 'popularity' and it brings tears to my eyes to have to forget about all our millions of memories, our laughter, our cries, our hour long talks about absolutely nothing, i can say to everyone that i hate her, that i wish i could forget about everything, but truth be told, that's not how i feel - i dont wanna have to forget everything, we had already gone through too much and we made it work out for us to end like this. i feel stupid feeling this way because she seems pretty happy not being my friend but i know her really well and i know that deep down in her heart she feels the same way, because me and her, we're not friends; we're not close friends, we're BEST friends, and best friends dont leave each other like that. i hope she reads this and if you do, i'm sorry, i'm sorry for being they way that i have been for the past 2 weeks or so, i'm sorry for being such a bitch towards you and acting as if i didnt give 3 shits, because u know as well as i do, that i do care, i do care about u and our friendship. i'm tired of putting up a fake front and pretending like i dont like you just to please other people. honestly, half of the things i said about you are really what i feel and the only reason i didnt wanna be ur friend is because i wanted u to learn the hard way, i wanted u to learn that u have to appreciate people and not take them for granted, but i think ur not getting the point and its hurting me too much so i'm gonna say it again, i'm sorry for everything & i hope that u accept my apology and if u dont, then i hope that u have a great life, a life where u learn from ur mistakes and u dont regret anything u do, because right now i regret millions of things that i did but especially things that i said, u have been a good friend to me and even though we've gone through rough times before, we're supposed to be best friends through THICK and thin so i guess that we're supposed to go through those bad times together but apparently this time, we both gave up and i'm sorry once again. again i tell u, if u dont want to accept my apology i wish u the best of luck in everything and anything u do . <33

2 That's Hot

[08 May 2005|05:54pm]
[ mood | flirty ]

heey girls. well this has been a pretty fuun & good weekend. on friday, my mom was being retarted so she didnt let me go out but w/e i stayed home and rested :) lol, on saturday i helped my mommy clean up the house during the day, then i took a shower, went to go do my nails, came back home, took another shower, ironed my hair, picked out an outfit, did my make-up, and went to the funnest party ever:: jenny's !!! omg it was soo much fun with taty, erika, chelsie, chanty, carmen, denise, jenny, violeta, steph irigoyen, kristy, jasmine & a whole bunch of other people. it was soo much fun, i danced so much lol the party ended like at 12 but i ended up leaving like at 12:30, i got to my house like at 1 and sean was getting home at the same time so i talked to him for a little bit outside, then i took a shower, and completely knocked out.. omg i <33 sean so much, he rocks. yesterday wen i was leaving my house he saw me in my dress for jenny's and he was like WHERE ARE U GOING ?! and he's all like ' i got my eye on u, and everything lmfao i <33 that kid he's so funny- well today i woke up made my mommy breakfast, then people came over and we were all here for a little bit and like at 2 we went to eat lunch at some restaurant in doral [which SUCKED] and then we went to my aunts house and came home, i was outside with sean today and he was like so wat was up with that skimpy outfit yesterday and i started laughing and he came and he hugged me and he's like ur so cute . aii girlies, i think i like him :\ well i have to go now, i'll update later

<3,
daniela*

5 That's Hot

[02 May 2005|05:10pm]
[ mood | in <33 ]

heey <33's wow long time that i havent written on here. umm a loooooot has happened in the past 2 weeks that if i start writing all the stories i'll never finish. well last weekend was pretty fun. on friday i went to the falls with erika, marta, chanty, amanda, gaby, and jasmine. it was sooo much fun especially in bloomingdale's LMFAO well while i was there i met up with marcel, i was with him for a little bit and then we both went our seperate ways lol but then me and him talked for a little bit and yea let's leave it at that.. so yea it was suuuuper fun that night. marta had $500 for bloomingdale's and the ONLY thing she bought was eyeshadow, THE ONLY THING !!! WITH $500!!!!!!!!! w/e she had the excuse that she was gonna buy concealer too lol i <33 erika & marta so much, they rock they're my bffaeaeae's lol o yea i also saw edwin, omg he has gotten really cute ;) lol  then on saturday, i had to go serve my flippin saturday detention at 8 in the morning!!!!! until 11 but it wasnt all that bad, then i came home, took a shower, went out to lunch, and then went to a baby shower which sucked but w/e lol there was this really hot 13 year old lmfao then i came home, talked on the phone, went online, then sunday umm i was supposed to go to the beach but it was raining so i wasnt able to go, and men came over my house to put the wood floor upstairs it looks so cute! then my cousin came over so i went to lunch with him and then at night i went to church. it was a pretty interesting mass ;) i <33 those people they rock! today was a pretty good day, i was super nervous cus i thought i was gonna get a diffeciency in math but i didnt :D & it was also kristine's birthday so we ate cake during lunch and i bought her a cute balloon :) w/e yea that has been my life lately, a lot of boy problems but i've learned to live with them lol ok i'm gonna stop now cus i have to go do hw :\
bye <33's

,
daniela

1 That's Hot

[22 Apr 2005|06:13pm]
[ mood | creative ]

yay ! i re-did my LJ. i <3 it!! dont u lol. i dont feel like writing =]

2 That's Hot

fuun weekend =] [10 Apr 2005|05:15pm]
[ mood | cheerful ]

heey =] pretty long time i havent wriiten on here. well this weekend has been pretty fun. on friday, we got out of school at 12:15, i left with marta, her daddy picked us up, then went to get smoothies, went to sunset, walked around a little, saw HITCH . omg i <3 that movie. it's hilarious then we went to her house, then to her ballet practice omg her teacher is a bitch, he doesnt even kno me and he started yelling at me lol then we went back to her house, got ready, went BACK to sunset, met up with erika, erika's guy 'friend' lol, steph, chanty, amanda, arlene, her bf, vicky, monica, two other guys, and we saw FEVER PITCH . it was ok not suuper bad but not suuper good either, then we walked around and saw lara with her bf, and we went into urban and marta's telling us about this 'dirty' book that she had seen and it turns out that the 'dirty' book is a sex position book and we're all looking at it laughing and OF COURSE i`m the one holding it and some guy that worked there comes over and he's like 'can i please have the dirty book back' omg i felt so embarrased i was like sure and i walked away lmao it was soo funny though then we kept walking around, a couple of people left, we went into hollister and then my mom went to pick me up, i came home, went online, and then went to sleep. yesterday, during the day i went to dadeland, then did my nails, then went to the falls i saw marta & eddy, then i came home, and went with jeremy to his friends house to pick something up and then came home, saw the notebook, and fell asleep. then today i went to the beach with the family & gigi, came home, and now my dad's doing a bar.b.q so people are downstairs drunk and being stupid lol. tonight i might just stay home and chill cus i`m like suuuper tired. well yea that was my weekend. now back to hell =[ lol it's only like 3 months to my birthday i`m so happy. well `im gonna stop now cus i`m tired of writing. i`ll update if anything . loove u guys .

4 That's Hot

[03 Apr 2005|09:13pm]
[ mood | =] ]

5 That's Hot

[01 Apr 2005|05:06pm]
[ mood | bored ]

[ what happens when i`m bored ]Collapse )

Hot

marta roocks [29 Mar 2005|02:05pm]
[ mood | cheerful ]

omg marta totally rocks . she made my lj even cuter than wat it was :) lol . iLu girl well today i`m supposed to go to the beach but i`m waiting foor jeremy to get home so i can leave cus he wants to tag along lolol . it's gonna be : me, alex, jeremy, gigi and anyone else that decides to come .. well i dont feel like writing anymore soo i`ll update later

thanks martica once again :)

<3 ya,
daniela*

4 That's Hot

heey :) [28 Mar 2005|12:37pm]
[ mood | giggly ]

heey guys wuut's uup . well spring break hasnt been that bad so far. i`ve been a loot with jeremy and shawn . i loove them :) well i`ve goone to the beach , the pool , and pretty much just chilled around . yesterday i went to the zoo [lol] with :: my mom , my dad, my little brother, my little cousin , my aunt, my uncle , a friend - her son - her husband , jeremy, shawn , jordan, gio , andrew, and didi . lmao . let me tell u . we had a blast !!! lmao - i got soaking wet cus me -being the little girl i am- went in some water tag thing they had and since i was like the oldest one there [mind u all the other kids were no older than 7] lmao i was everyone's target . lol then jeremy went on the rock climbing thingy and he made it to the toop lol and soome chonga went uup to jeremy and she goes in these exact same words "damn papi ur hot" and me jeremy and shawn looked at each other and just started cracking up and OF COURSE the girl looked at me hard and we juust walked away . now i`m a girl wiith class - no more chongivity in me [lol marta] well yea after that we went to luunch and then we came and i got ready foor church . i finally saw all of the people there after 5 months !! lol . i x3 them all ! they roock . lmao there's this girl there her name is luly OMG she is sooooooooooooooooooooooooooo funny lol . it was me, cristian, jackie, cesar, luly, and marcel sitting there and of course cristian didnt leave me alone . lol whenever i go to church those people dont leave me alone man well w/e i realized a very important thing yesterday . I`M OVER HIM !! I REALLY AM ! <<- if u want details juust ask cus i dont wanna post it on here . o yea i think marta leeft to venezuela .:\ . omg that girl is soo funny & random . yesterday she's like ok i`m over it i dont care about him anymore 'it was juust a phase' lol YEA RIGHT ! well i still havent goone to the fair [ i kiinda dont wanna go cus i dont wanna die .lmao jeremy ] buut w/e . o yea on saturday i`m going out with felipe :) i luuv him soo much . well i gotta goo . but i loove u all very muuch - i`ll update later

,
daniela

1 That's Hot

spring break :) [23 Mar 2005|03:01pm]
[ mood | bouncy ]

heey sesii people . wow been a loong time since i wrote .. well i dont remember everything that has happened buut let's see ... last friday i went to the columbus dance. it was pretty fuun i was wiith the best girls ever. amanda, janelle, and jackie - and i saw a whole bunch of other people . it was OK noot great but w/e i left that like at 11:30 and then i came home, i took a shower, talked to jeremy for like an hour and then went to sleep. on saturday i had to wake up early cus me and ferro had to finish our hours . we went to palace. there was this sophomore from lourdes there and one boy from columbus and other people. it was good - we walked to mCdonald's and almost got run over by like 54748453169 cars lolol . then at night , umm i forgot what i did .. apparently it wasnt that fuun lol then sunday i went to church for palm sunday and then came home, did my nails, attempted to go shopping and just chilled here at home. then monday and tuesday i went to skool it was pretty slack . we just did w/e and today i didnt go to skool even though it's our last day before spring break .. i went on the boat with jeremy, sean, little jordan, didi, and andrew [their dad] the funny thing is that i didnt get that much of a tan :\ . well yesterday i talked to marcel after 48945649879 years of not talking to him. i lOove that kid so muuch lol he roocks :) and i talked to felipe on the foone like for 20 minutes before i went to sleep and i let him know a loot of shit that i feel.... rather not talk about that .. well yea that's pretty much everything that has happened . other little stuff has happened but i dont remember. now spring break has started and i`m most probably gonna be eating shit here soo wOo`hoo . NOT. lolol ... i`ll update later if anything happens lOove u all x3

,
daniela

Hot

[11 Mar 2005|11:08am]
[ mood | relaxed ]

holaaa :) what's up guys ? well i didnt have school and i wanted to sleep till late but i couldnt !! i woke up at 8 in the freaking morning ! well i woke up, watched tv for a while . jeremy came over to ask me why there was a luggage outside my house and i told him i was moving out and he actually believed me lmao wat a loser but i really dont know why there's luggage outside my house and it's empty so i dunno :\ .. well i've been here at home chillin the whole day with music full blast thinking about a loot of shit .. tonight i'm going ice skating :) and tomorrow during the day i have to go to st. agatha to help at a retreat cus i need hours ! and at night i'm most likely going to sunset with erika and people so yea that's my week'end interesting right ? lol :) yesterday was such a depressing day! i was like crying the whole after'noon after i found something very special and damn it brought back so many memories . i was talking to my bffff in the whole wide world jackie C, martica, and jeremy and they all pretty much told me the same thing . but damn it's so hard to just accept the fact that i cant live without him and that i need him but at the same time i NEED to get over him ! ahh damn so much shit w/e i`ll update later .. damn u know something that really suux .. when ur talking to a person and they think ur acting differently but they dont know why and u want them to ask so bad cus u count so much on that person and u wanna tell them ur problem but u want them to ask u , u just dont wanna blurt it out well yea that suux :\

,
daniela

2 That's Hot

[07 Mar 2005|07:20pm]
[ mood | crazy ]

sup hoes :D lol just kidding u guys know i love u .. damn where do i start .. let's see ---- friday, it was my grand'mas birthday so i stayed home and the family came over and stuff and jeremy was here with me chillin . dont tell anyone but i think i`m starting to like him :\ !! well w/e - saturday were jackie's 15's so during the day i stayed home, did my hair , then went shopping for a dress, got ready , and went to the 15's. they were fuun . i got to see like EVERYONE from st agatha so that was nice and she looked suuuper pretty . i had a bit of excitement that night but  : X .. not saying a word :) then sunday i went to the pool with gigi and i told her about my possible crush on jeremy and she almost drowned me but o well . lol <33 u girly .. then today i went to school and me and erika enjoyed our meditation in history .
Mrs. Brown : OK, girls, we're going to do a meditation now

::daniela looking around::
. 5 minutes later .
daniela : YES !!!!!
lol today was priceless, it was a good day over'all :) i miss taty like crazy but she's finally coming back tomorrow yaii :D .. this week is a good week - wednesday - we get out at 1:50 , thursday - we get out at 1, friday - no school & me and erika and other people might go ice skating with denise lol ::another excitement moment in history:: lmao well yea those have been my days soo far . next week suucks cus we get our report cards on wednesday and my dad doesnt work that day so i have to show it to him as soon i get in the car :( . hope it's not that bad cus then i cant go to the dance for battle of the sexes next week - ahh so much stress buueno i <33 my friends . they rock

,
daniela

Hot

life is so damn hard [03 Mar 2005|08:43pm]
[ mood | why me ?!? ]

hey people . sup? wow shit has been so hard lately . everyone's been having a lot of problems especially one of my closest friends and it really makes me upset to have to see her going through this but like i know it's hard and everything but u gotta be strong mama and u gotta forget about everything that's making u upset . well that's that . i lOove u girly !! well yea about me - i havent been all that happy lately either but with me, u know that life goes on and i dont let shit bother me . well at least that's what i pretend to do . aii man i dont feel like writing if u  really know me then u kno what's going on but if u dont know and u care . ask me :) jackie's 15's are saturday <-- only thing i`m looking forward to in these few weeks ..

,
daniela

1 That's Hot

[01 Mar 2005|08:48pm]
[ mood | lazy ]

hey everyone . i felt like writing but not anymore lmao i`ll write later or tomorrow  :)

,
daniela

Hot

[27 Feb 2005|06:42pm]
[ mood | lazy ]

heey people . sup ? well today was a really booring day . i pretty much stayed home the whooole entire day and watched the notebook and cried my eyes out for like the 500000 time lol .. then my cousins got here and we watched cinderella story also for the 50000 time and we were just here eating shit having fuun :) then my cousins left like at 1:30 and i knocked out and i didnt wake up until like 3 and then like at 4 i fell back asleep until now lol -- well tomorrow's school ::blah:: but w/e it`s an "a" day so it`s all good - well i`ll update later if anything interesting happens :)

,
daniela

Hot

blah ! [26 Feb 2005|10:41pm]
[ mood | bored ]

omg today has been the worst day ever! well not completely but not that many good things have happened .. well last night was monica's party- omg it was sooooooo much fun . at first no one was there omg i was about to leave early but then erika , chanty , valerie , ceci,  victoria, margaux , and JASON got there o and then there were a whole bunch of really ugly guys except for one that his name was bryan omg he was soo flippin cute [lol erika] erika danced with him !!! lol well yea me and jason were dancing like the whole night and we did a booty train and me and chanty were dancing together omg it waas soo much fun lol then these 2 older guys showed up and one of them . his name was jorge. started dancing OMFG that guy danced soo good lol he started stripping right there lol and erika went up and started dancing next to him but then he got really cocky so we stopped paying attention to them .. then w.e every`one left and i came home- took a shower [ i was DISGUSTINGLY diry lol] went online for a little bit & then went to sleep --- then this morning my wonderful mom woke me up at 7 in the MORNING !!!!!!!! omg i felt like shooting her but then w/e i went back to sleep till like 10 . then i woke up, we went to go eat breakfast & then to her new office so i could help her with some stuff . then i went to international and bought soome stuff o yea in the middle of all these "great things" my brother was driving me INSANE , ALLLL  50 of my text messages got erased AND i ended up NOT going to tombola -- w/e then i came home , had lunch , went to my aunt's house chilled over there for a little bit with my cousins , went  to the mall . did my nails . went to DSW  , back to my aunt's house . went to gigi's house to pick up some stuff and then came home -- maybe i`ll go to jeremy's house for a little bit next door cus i`m soo freaking boored but w/e it's raining so i might stay home and watch the notebook . omg i`m so indisicive [i dunno how to spell . sorry people] lol well gtg .. lOove u guys :)

<3,
daniela *

Hot

bored [23 Feb 2005|03:24pm]
[ mood | bored ]

heey every'one :) . wussup? well today was an ok day i guess . history we took like 184564894 notes with a substitute cus mrs.brown's daughter had the baby :) and me erika discussed our krazy day on friday and how she's gonna sell me out lol . j/k lOove u girly ! then lunch was suuper fuun looking at krisitine's hairy legs . lol marta ... then math we took a test which i failed with like an F- !! then science we took another test which hopefully i passed but i doubt it . lol :) umm then english i had to put up with our beautiful ab5 class ::beiing sooooo sarcastic:: but w/e it's all good -- then after skool i went to pick up my brother & now i`m home . fun day right lol  umm i might go shopping a little bit today with my mom but other than that i dont think i`m gonna do anything except be a nerd and stay home and get good grades like marta [lmao] buueno gtg .. i`ll update later

 

Hot

[22 Feb 2005|04:57pm]
[ mood | blah ]

heey people . wussup -- ehh today was an ok day . nothing special happened . i went to school & now i`m here at home trying to do my homework but eww i dont want too !! urgh i`m so tired of school . last night people called me restricted number like at 11:30 & it really pisses me off cus people have no lives ! ::uuurgh:: w/e umm tonight i have to go to cris' house to pick up my cd or maybe he'll bring it to me instead lol - tomorrow i have a math test & a science test which means i have to spend my precious time studying today . i want this week to pass by suuuuper fast cus this week.end iis suuper fun - friday: me & erika are gonna go to monica's party and have an awesome time lol . saturday is tombola & sunday i might go to the beach if it's not cold or just chill around ... well gtg i`ll write later if anything interesting happens .. comment biatches :)

,
daniela

.besitos x3

Hot

sooooooo bored !! [21 Feb 2005|03:54pm]
[ mood | energetic ]

C u r r e n t
001. time? 3:32 p.m
002. date? february 21, 2005
003. jewelry? earrings. 2 necklaces. ring . bracelet
004. clothes? jeans . lacoste polo
005. taste? gum
006. sound? cesar's annoying voice - :) lol
007. crush? xSECRETx
008. best friend? marta . taty . jackie . jeremy
009. emotion? excited
010. thing in sight? computer

G e n e r a l . I n f o r m a t o n
011. name? daniela
012. nickname? ehh .. u wanna make one for me ?!
013. birthday? july 13
014. sex? little lady
015. location? miami .
016. grade? freshie
017. school? lourdes
018. jobs? none
019. siblings? little brother
020. pets? none :\

T h e . L a s t
021. movie you saw? the notebook . 3 times . lol
022. movie you rented? umm dont remember
023. song you listened to? grind on me - pretty ricky & the mavericks
024. person you talked to? marta
026. person that called you? felipe
027. person you IMed? jeremy
028. person that sent you a text message? felipe
029. thing you wrote? umm the thing i`m currently writing ?? "?"
030. thing you read? health book .lol.

F r i e n d s
031. best? marta . taty . jeremy . jackie
032. funniest? jeremy
033. trustworthy? marta
034. advice? marta
035. loudest? jackie !!
036. quietest? taty
037. most athletic? jeremy
038. most girly? taty
039. smartest? me :) lol j.k umm marta ?
040. fallen for? .lets keep this quiet.

C u r r e n t . B u d d y . L i s t
041. total people? 200
042. total people online? 61
043. away messages up? 18
044. people on cell phones? 6
045. screen names you have? umm .. a lot

H a v e . Y o u . E v e r ?
046. kissed someone? yes
047. kissed a stranger? yes
048. snuck out at night? nope
049. run away? umm next door lol
050. cursed at mom/dad? kinda
051. gone to church? yes
052. lied to someone you love? yea :\
053. masturbated? nope
054. played spin the bottle? yes :)
055. gone skinny dipping? nope
056. showered? umm yea like everyday !
057. been to a funeral? yes
058. been to a bar/bat mitzvah? nope
059. seen an R rated movie? um yea
060. had sex? : X .. lol for ME to know and for  YOU to NOT care

D o . Y o u ?
061. drink? nope
062. smoke or do drugs? nope
063. have gay friends? yes & i love them all !
064. have lesbian friends? not that i know of
065. have bisexual friends?  yees

E i t h e r  . O r .
066. hot or cold? hot
067. white or black? black
068. spring or fall? fall
069. looks or personality? both
070. sunrise or sunset? sunset
071. smart or stupid? smartish?
072. video or dvd? dvd
073. tape or cd? cd
074. jock, prep, or skater? prep . jock
075. serious or sarcastic? both

F u t u r e .
076. college? UM or maybe even HARVARD lol
077. career? layer
078. place of marriage? somewhere really cuute
079. husband? . u know i dont know !
080. number of children? 2
081. two girls names? andrea . natalia
082. two boys names? anthony . andrew
083. car?  ferrari ? i dunno man ! lol
084. house? dunno!
085. place to live? M.I.A.M.I. or new york :)

F a v o r i t e .
086. movie? THE NOTEBOOK . a cinderella story...white chicks.. & more
087. actor? Chad Michael Murray
088. actress? i dunno ..
089. food? venezuelan or colombian food !
090. drink? coke
091. alcoholic drink? ....
092. tv show? a lot .. O.C. . sweet 16 . american idol . real world ..
093. tv channel? mtv . fox
094. number? 07
095. song? a lot !!!!!!!
096. band? yellow card lmao marta
097. artist? i  cant choose these  things .. pitbull . daddy yankee. usher. ashlee simpson . kelly clarkson
098. color? pink
099. thing to do? go out
100. current time? 3:53 p.m

**wow these are very random questions lol !!!!!!!

1 That's Hot

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]